http://www.greenkitchenstories.com/green-pizza-with-a-cauliflower-base/
Ik ga dit binnenkort uitproberen en ik zal er zeker een bericht over schrijven. Ik hoor ook graag als iemand dit gemaakt heeft, ik ben heel benieuwd!
Afbeelding van http://iamafoodie.nl/pizzabodem-van-bloemkool/
UPDATE: Ik heb het gemaakt en het smaakt bijzonder lekker. Beter dan een echte bodem eigenlijk. Er zit meer smaak aan en blijft ook redelijk zacht wat wel lekker is. Ik zal proberen het recept uit te werken en te posten binnenkort.
UPDATE: Ik heb het gemaakt en het smaakt bijzonder lekker. Beter dan een echte bodem eigenlijk. Er zit meer smaak aan en blijft ook redelijk zacht wat wel lekker is. Ik zal proberen het recept uit te werken en te posten binnenkort.


