maandag 22 september 2014

Sint snoepgoed deel 2

Met de baby uitgerekend eind november, ben ik nu al bezig met vanalles dat daarna komt. Weliswaar is het net herfst en ga ik morgen met alle vrouwen uit ons gezin pompoentjes kopen, vandaag zaten er wannabe kruidnoten in de oven.

Het doel is om een glutenvrije, geraffineerd suikervrije kruidnoot te maken die lekker smaakt, zoals het hoort ook vooral. Nog weer ietsje gezonder dan de recepten van vorig jaar. 
Ik had niet al teveel mijn best gedaan om ze juist te rollen maar ze kwamen er nog redelijk als kruidnoten uit... Op zicht dan. Qua smaak was het minder. Mijn dochter en vriend vonden ze heerlijk, ik ietsje minder. Volgende keer in ieder geval geen banaan er in.

Op naar het volgende probeersel. 

Kan je in de tussentijd niet wachten om ze te bakken:
Sinterklaasrecepten.com
Makkelijke site met alles wat je nodig hebt voor sinterklaas maar dan wel wit bloem, geraffineerd suiker en veel boter. Wel lekker natuurlijk ;)
Of kijk rond op de site. Ik heb vorig jaar allemaal geraffineerd suikervrije recepten voor snoepgoed geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...