donderdag 20 maart 2014

Lui zonder internet



Mijn uitdaging had een averechtste uitwerking. Geen tv ging gewoon niet gezien mijn vriend wel keek en ons huisje maar heel klein is. Geen internet was onmogelijk. Ik kon niet zonder want hoe moet je dan mail lezen, nieuws volgen (zonder tv...), contact houden zonder veel geld te moeten spenderen aan telefoon kosten? Het is mij wel gelukt om geen Simpsons App meer te doen, ook al heb ik nog niet genoeg lef gevonden om het van mijn ipad af te gooien. Het lukte ook om geen Facebook meer te kijken maar hier kwam dus die averechtste uitwerking. Ik hield me helemaal niet meer bezig met posten van berichtjes en dus ook niet op mijn blog. Ik had weliswaar meer tijd maar deed er minder mee. Niet echt een goed idee als daar je inkomen vandaan komt.... woeps.
Dus nu vol goede moed weer verder met lekker veel internetten maar misschien wat minder nutteloos
Morgen weer een leuk stukje, deze over mannen en draagzakken.

Bijna weekend! Ga je iets leuks doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...