maandag 27 januari 2014

Vanaf nu meer lol in lezen


Vanaf vandaag ga ik op vrijdagen een stukje plaatsen over willekeurige dingen die ik leuk vind, die ik heb gemaakt of die mij zijn overkomen. (Eigenlijk vanaf vrijdag dus....)  Ik vind het heel leuk om boeiend te schrijven en wilde jullie mee laten genieten van de mooie verhalen. Net als mijn engelse blog zal Taartenart vanaf heden ook een dosis Life toegevoegd krijgen. Ik hoop dat jullie met deze verhalen een goede start kunnen maken aan het weekend.

De blogs worden geplaatst op vrijdag om 16:30 om dat laatste half uurtje te overbruggen ;)
Natuurlijk kan je de week blijven beginnen met de wekelijkse recepten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...