dinsdag 19 januari 2016

Dora voor Nickolodeon

De schone was houdt mijn grote leesstoel in beslag, de droger zit ook nog vol en de wasmachine is net klaar, het kinderspeelgoed dwarrelt nog door de kamer, mijn engelse cv moet nog afgemaakt en ik wilde beginnen aan een sollicitatiebrief vandaag. Helaas lig ik op de bank met knallende koppijn vermoedelijk veroorzaakt door iets dat verkeerd schiet in mijn nek na langdurig tillen van een zware rugzak, een extra tas en af en toe een peuter. Gelukkig kwam er ook een leuk momentje bij. De Senior Producer van Nickelodeon Australie (ik heb gegoogled, het is echt zo) had een mailtje gestuurd of ze mijn Dora-cake mogen gebruiken in een reclamespotje voor hun Parenting Blog. Dat is natuurlijk heel leuk maar antwoorden met alleen ja leek mij wat nutteloos. Natuurlijk mogen ze mijn foto gebruiken, mits ze daar erkenning voor geven. Een linkje, een naam ergens, iets waar uit blijkt dat het van mij is. Doen ze dat niet, nou ja, dan niet. Het is een hele leuke cake, te leuk om niet te delen šŸ˜‰

Floor is nu al 6,5!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...