maandag 19 augustus 2013

Wat ik zoal heb gedaan

Na 3 weken heerlijk te hebben gekampeerd in Denemarken en Duitsland (eindelijk weer eens een geweldige zomer!) kon ik meteen aan de slag met de budget trouwtaart. Het bruidspaar had vier losse taarten gekocht die daarna op een standaard zouden komen te staan. De decoratie was voor elke taart hetzelfde, alleen de smaak van de taarten niet. Ze hadden ook hun eigen topper en na een kort overleg had ik een ontwerp dat ze goed vonden.
De taarten werden allemaal bekleed met wit marsepeinfondant en de decoratie was wit en rood suikerfondant en spuitwerk.

Een bruidstaart is over het algemeen veel duurder dan gewone decoratietaarten, in verband met luxere ingredienten, levering en meer tijd die de bakker eraan besteed. Ik moest daarom tijdens het maken ook telkens blijven herhalen tegen mezelf dat alhoewel het een bruidstaart zou worden, ik het nu niet moest behandelen als zodanig, want daar betaalde ze immers niet voor.

Uiteindelijk was ik zelf zeer tevreden. Het waren mooie taarten met een echte bruidstaart uitstraling maar zeker ook zichtbaar dat het niet zoveel had gekost als de vorige bruidstaart die ik had gemaakt.

De reactie waren positief en ik kan nu met zekerheid op mijn site zetten: bruidstaarten voor elk budget!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...