vrijdag 13 juni 2014

Een avond met Vincent

Vandaag om 19 uur heb ik een afspraak bij mijn opticien Vincent. Hij verzekerde mij dat hij elke vrijdag open was tot 20 uur en dat het niet afhing van sport. Mijn wazige blik moet hij door de telefoon hebben gezien want hij voegde toe er is voetbal morgen. Ooooo, ja dan ben je bij mij echt verkeerd. Geen idee. Vincent ook niet en eindigde het gesprek met 'gezellig! Tot morgen!' Waarschijnlijk omdat hij verwacht had de hele avond alleen te zitten tussen de brillen. Hij had er nog bij gezegd dat hij altijd aannam de enige te zijn die geen voetbal keek. (Alsof, als ik voetbal keek, ik liever bij de opticien zou willen zitten... Smart.)
Ok ik bedacht me net dat ik helemaal niet weet hoe laat die wedstrijd is.... Even opzoeken.
Bijschrift toevoegen


Oeps opeens heeft Vincent's opmerking een andere lading gekregen. Mocht je ook nul interesse hebben in voetbal, of niet genoeg om te weten hoe laat die wedstrijd is: het is om 21 uur. De grap is dan natuurlijk dat hij niet vroeg dicht gaat voor sport maar altijd vroeg dicht gaat. Opeens vind ik hem niet een beetje dom maar mezelf gezien die grap nu veel logischer is. 

Ik verwijt het aan zwangerschapsIQ.... Of desinteresse. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...