vrijdag 25 april 2014

Met zijn drieen in een bed en iets teveel Poeh

Nog 4 minuten totdat ik eigenlijk mijn blog moet posten, o help. Ik loop een week achter maar dat komt omdat ik al dagen in bed zit met mijn hele gezin. Het was zo'n leuke verjaardag en ach wat maakt een snotterend nichtje nou uit, of een vader met een hoesje, of schoonouders beide net afkomstig van mijn schoonzusje met griep. Nou dat maakt uit want de dag erop zat ik rillend op de bank. Ik voelde me verder prima maar had het zoooo ontzettend koud (nog 1 minuut, o jee). Uiteindelijk ben ik naar bed gegaan met een pyama, deken en kruik. Halverwege de nacht werd ik natuurlijk wakker omdat ik het zooooo warm had. De volgende ochtend gingen we naar huis, maar ik was zo moe dat ik eerst nog op de bank in slaap ben gevallen. In de auto ging het wel, eenmaal thuis ben ik in bed gedoken waar mijn vriend heel fijn ons kindje bij opzette. Daarna is hij zelf twee uur boven gaan zitten. Ik was uiteindelijk zo radeloos dat ik met een glazenfles op de verwarming heb geslagen. Een beetje onverantwoord maar dat is ons intercommunitaire (of hoe heet dat) systeem hier in huis. Dat krijg je als de kamer boven niet daadwerkelijk in je huis zit (3 minuten te laat...)
Anyhoo een halve avond rust op bed en de volgende dag was mijn vriend ook ziek. Natuurlijk was hij zieker dan ik dus kon ik eruit. Ons kleine meisje had gelukkig nergens last van en had intens plezier omdat ze tussen papa en mama in op hun grote bed tv mocht kijken. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel Winnie de Poeh gekeken als deze week. 
Uiteindelijk was er een dag dat iedereen aan de beterende hand leek. Dat was gister. Helaas werd ik vannacht om 1:30 wakker van een kindje wat het zooooo warm had. Die zit nu al het grootste deel van de dag glazig op bed nog weer veel meer Winnie de Poeh te kijken. Gelukkig blijft de koorts net onder de 40 graden en blijft ze vrolijk. Hopelijk zijn we allemaal snel weer beter om te genieten van het prachtige weer wat we nu sporadisch tijdens een trip naar de wc uit het raam spotten. En laten we dan maar hopen dat ik niet compleet uitgeteld lig door de hooikoorts.... (9 minuten te laat, acceptabel?)

Sesamstraat tra la la.... Het heeft in ieder geval geen Winnie de Poeh er in zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...